tisdag 18 november 2014

En presentation vore på sin plats


Klockan är i skrivande stund 09.34 och jag, Qin Andersson har precis börjat skriva i vår blogg för klassen. Men somsagt, en presentation är på sin plats. 

Jag heter Qin och jag är en tös på 16 vårar, jag går på Ölandsgymnasium och går deras Resturang och Livsmedels linje. Eftersom detta kommer vara en blogg för vår klass, och vi kommer blogga om maträtter, våra egna inpirationer, dela med oss av idéer, tankar och även lägga upp lite videoklipp. 
Från min sida av bloggen kommer jag att lägga ut saker som jag anser vara bloggrelaterat i min linje. Vloggar kommer säkert att komma upp när någon tanke kommer upp, kanske även recept och även lite ovanliga maträtter som man aldrig slutar att förvånas av kan absolut komma upp från mitt bloggperspektiv. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar