tisdag 18 november 2014

En presentation Josefin Svensson

Hej allt folk ute i världen.

Jag heter Josefin och jag går i klass RL14 på ÖlandsGymnasium.
Jag flyttade från en liten by utanför Karlskrona, till Borgholm under slutet av augusti detta året, och har bott här i en liten lägenhet vid ostfabriken sedan dess.
Något jag gör varje dag är att lyssna på musik, och då lyssnar jag mest på den mest underbara Ed Sheeran och Håkan Hellström. Även om jag lever för musiken är jag inte musikalisk för fem öre men jag skulle vilja lära mig bli lika bra på gitarr som Slasher eller någon annan cool snubbe från Guitar Hero.
Som restaurangelev är mat något jag självklart är intresserad av, men inte bara kakor och tårtor (vilket förvisso inte är fel på något sätt.. I'm not saying that!) utan jag är också intresserad av healthy- eating och träning. Eller jag försöker iallafall vara aktiv i det ämnet, vilket ibland kan vara svårt som fattig och enkellevande student. Gorbys piroger, och knäckebröd med jordnötssmör är något det lätt blir på kvällarna.
Det är väl lite vem jag är och vad jag håller på med. Vi hörs under läsåret!



1 kommentar:

  1. Hej RLHT14! Tack för småtrevlig läsning. Ser fram emot nästa "avsnitt"

    SvaraRadera